הספדים לתום מסע החיים, רשימת הפוסטים המלאה

אני מאשים!

מוקדש לפרחיה ונתי ולכל בני ובנות התמותה שסובלים ללא עוול בכפם פורסם לראשונה בבלוג חופשי ומאושר בתאריך 29.12.08 אני מאשים! אני מאשים את אלוהים ברצח חפים מפשע בעינוי בני אדם ללא עוול בכפם אדוני נותן להם לגסוס, לדעוך לאט לכאוב כל תא בגופם היגע להתפורר מסרטן ומזקנה לחוש חסרי אונים  להבין שהסוף קרב ולפוג אט… להמשיך לקרוא אני מאשים!